Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

track editor help

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> GRA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 13:57, 31 Sie 2007    Temat postu: track editor help

kto chce track editor help .niech napisze że chce:)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 16:23, 01 Wrz 2007    Temat postu:

ja chce [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Dooniek
user



Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Kątowni :)

PostWysłany: Sob 16:29, 01 Wrz 2007    Temat postu:

ja tez!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elvis_DMC
Moderator



Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ciechanów!!!
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:09, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Może po prostu umieść na forum to każdy będzie mógł sobie przeczytać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 17:59, 01 Wrz 2007    Temat postu:

oto poradnik jak edytować trasy o tym jak się robi trasy napiszę kiedy indziej

24.10.2006-15.01.2007


TRACK EDITOR JAK EDYTOWAĆ TRASY???

Najpierw klikamy na Load potem otwieramy np. Default.trk na "ekraniku" widzimy trasę

JAK umieścić np. komara na trasie??
W Meshes klikamy add Mesh Potem szukamy „3.(null)”.następnie klikamy Browse i szukamy siatki Komara(ta siatka (Komara) musi
być w folderze gdzie jest zapisany plik *.trk)
Gdy już tego dokonalismy wystarczy tylko trochę się potrudzić z ustawieniem obiektu
-Pos X. to jest jak komarek ma być daleko od (prawego dolnego rogu (tam gdzie startujemy)
-Pos Y to jest wysokość
-Pos Z oddalenie od prawej ściany (od tej która jest najbliżej gdy startujemy)
-Scale to skala
-angle 90 -obrót obiektu.



gdy urochomiłeś grę zapewnę zauważyłeś że Maluch przenika przez obiekt.

CO NALEŻY WTEDY ROBIĆ!? ( podgląd BORDERÓW To te czerwone linie)

Pod Meshes jest "dział" Borders klikamy na Add Border szukamy go i w Pos X1 i
w Pos X2 wpisujemy tyle ile ma wyżej w meshes w POS X np. 1088 w Pos Z1 i w Pos z2
robimy Tą samą czynność co z Pos X.

Co czym jest-Pos X1 odległość dla jednego boku
-Pos X2 to samo co wyżej tylko dla drugiego boku
-Pos Z1 szerokość
-Pos Z2 to samo co wyżej tylko dla drugiego końca.
-Top jak wysoki ma być border (w przypadku Komara to jest Ok.12)
Botton jeżeli na trasie jest Górka (w default jest) to tu można wpisać na jakiej border ma być wysokosci




A potem na zasadzie Prób i błedów wpisujemy liczby tak aby Bordery troszęczkę wychodziły poza obiekt.

P.S oczywyście jeżeli umieszczałeś malucha to powinieneś tą czynnośc wykoneć dla każdego boku (W komarku powinieneś zrobić
tylko dla boków dlatego że komar jest wąski i gdy nie ma borderów na szerokości to i tak maluch nie będzie przenikał) .

JAK umieścić drzewo na trasie ____________
Szukamy dział "Sprites" i przyciskamy Add Billboard szukamy ostatniego i w tym tam gdzie jest |0 cloud3.bmp|
szukamy np. 27 tree02.bmp i pokazuje się drzewo w tym rogu gdzie startujemy pokazuje się drzewo i teraz w Pos X ,Pos Y i w Pos Z
ustalamy jego położenie


Szukamy działu Borders i ustawiamy tak aby te czerwone linie były koło drzewa

Co czym jest
-Pos X1 odległość dla jednego boku
-Pos X2 to samo, co wyżej tylko dla drugiego boku
-Pos Z1 szerokość
-Pos Z2 to samo co wyżej tylko dla drugiego końca.
-Top jak wysoki ma być border (w przypadku Komara to jest Ok.12)
Botton jeżeli na trasie jest Górka (w default jest) to tu można wpisać na jakiej border ma być wysokosci ( ale to nie jest potrzebne).
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 20:35, 21 Wrz 2007    Temat postu:

dodam że trasy nauczyłem się robić 07.10.06 roku Very Happy
Powrót do góry
martinocom
Gość






PostWysłany: Sob 20:10, 22 Wrz 2007    Temat postu:

ja 2007 ok. dwa 4 tygodnie temu!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> GRA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin