Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

[WIP][ZMD] Fiat Uno
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:26, 02 Lip 2009    Temat postu: [WIP][ZMD] Fiat Uno


J.w. Robię Fiata Uno pierwszej generacji... Jako, że to moje drugie poważne spotkanie z modelowaniem to proszę o ostrą krytykę...

Na razie mało Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 16:50, 02 Lip 2009    Temat postu:

Na górze siatka dziwnie idzie i z dwóch rządków robi się jeden.
Powrót do góry
Żuber
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:31, 02 Lip 2009    Temat postu:

Pokażi flata to poradzimy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:51, 03 Lip 2009    Temat postu:

Co pokazać?! Razz

Wiem, że poly źle poukładane, ale przynajmniej flatami już nie robię xD

PS. Te Uno w tle jest zniekształcone - nie wzorować się na tym Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawee dnia Pią 11:52, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 12:00, 03 Lip 2009    Temat postu:

Siatka pogmatwana. Flat: wyłączasz siatkę ("w") i klikasz "q" to wszystko :)
Powrót do góry
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:23, 03 Lip 2009    Temat postu:

No to macie :)

Jak pozbyć się tych cieni?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żuber
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:27, 03 Lip 2009    Temat postu:

Spróbuj Surface>>Normals>>Calculate A jak nie pomoże to musisz zdetachować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:31, 03 Lip 2009    Temat postu:

Próbowałem detachować ale nic nie daje Razz

PS. Bobek i MaX na PCHteam robią Uno 2 :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 12:51, 03 Lip 2009    Temat postu:

wyrównaj tą siatkę :) ten cień na masce to detach, a ten drugi to źle ułożona siatka.
Powrót do góry
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:05, 03 Lip 2009    Temat postu:

Wyrównałem, a cienie znikły po calculate :) Cały błotnik robię od nowa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żuber
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:11, 03 Lip 2009    Temat postu:

Z całym szacunkiem ale lepiej wsio zacznij od nowa bo potem możesz mieć problemy z UV Mappingiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:23, 03 Lip 2009    Temat postu:

Zastanawiam się, czy nie łatwiej zrobić Uno 2 generacji... Jest bardziej obły, a porównajcie błotnik mojego uno z rzewczywistością (chodzi o kanciastość :)

@up: Narazie idzie nieźle :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawee dnia Pią 15:40, 03 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:57, 03 Lip 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:17, 09 Lip 2009    Temat postu:


Jak obliczyć ile model ma poly?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:21, 09 Lip 2009    Temat postu:

Zaznaczasz wszystko i Ctrl+A;
Tam wszystko chyba masz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin