Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Nowa gra
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vladzimierz
user



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:01, 20 Gru 2009    Temat postu:

Już nie mogę się doczekać wyjścia gierki :)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vladzimierz dnia Nie 22:01, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:11, 20 Gru 2009    Temat postu:

Nie polecam zmoda do robienia map ;] Do czegoś takiego to blender, albo 3ds.
Multi będzie normalne z czatem, no i tylko admin serwera będzie mógł zmienić mapkę.
Nie będę się bawił w głosowania, bo jestem jedynym programistą tej gry i na dzień dzisiejszy nie chce mi się w to bawić, bo samo napisanie multi jest dosyć trudne. Teraz pracuję nad optymalizacją gry, no i nad tą głupią fizyką, której nie umiem poprawnie zaimplementować Razz Co do wymagań gry:

Vista, 7:
CPU: Obojętnie jaki dwurdzeniowy
GPU: GF 7300GT // Radeon 2400 lub lepszy 128MB pamięci wystarczy na dzień dzisiejszy
RAM: 1GB
Zainstalowana Java

XP:
CPU: Jednordzeniowy 1,6GHz wystarczy do gry bez ścinki
GPU: tak samo jak w Viście
RAM: 512MB
Zainstalowana Java

Wymagania te pozwolą na płynną grę przy 30-40fps.

Jeszcze parę słów co do grafiki:
Wymagania się zwiększą, jak będą trasy z animacjami i odbicia otoczenia na samochodach. Im więcej poly, tym lepsza grafa będzie potrzebna. Nie mam zamiaru przechodzić na OpenGL 3, także póki co gra ruszy na starszych kartach. Niestety nie miałem okazji przetestować tej gry na grafie gorszej niż GF7300GT, jak ukończę to będzie wymagana 7600GT z 256MB na najwyższe detale, co mam nadzieję nie są zbyt wygórowane wymagania.
Co do tras jeszcze muszę poprawić kolizje, bo samochód spada w dół, jak nie "domknie" się trasy. Tzn jeśli będzie plane, a musi być coś w rodzaju box'a. Zacząłem pisać edytor do tras, więc będzie można skleić traskę z gotowych elementów, albo skrypt sam zrobi drogę na podstawie linii, jaką narysowaliśmy. Samo tworzenie modelu drogi działa, ale nie chce się dziadostwo oteksturować, nie wiem czemu. Trasy będą zakodowane i mam nadzieję, że nie będzie się je dało otworzyć.
Co do samochodów będzie car editor, z opcjami jak w lfs'ie, czyli na górze model i suwakami przesuwamy koła, osie drzwi, ustawiamy parametry silnika itd, tylko troszkę bardziej prymitywne.
I nie obiecuję, że skończę to w przyszłym roku RazzP


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MicMic dnia Nie 22:13, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzepek :)
user



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Marsa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:19, 20 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
I nie obiecuję, że skończę to w przyszłym roku Razz

No to widzę poważniejszy plan działania

Cytat:
CPU: Jednordzeniowy 1,6GHz wystarczy do gry bez ścinki

Sempronek starczy mam nadzieję.

A może zrobisz tryb derby destruction Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:22, 20 Gru 2009    Temat postu:

No jak zrobię trasę do tego to będzie. Póki co nie ma przeciwników komputerowych i uszkodzeń nadwozia, ale jak będą, no to wtedy można zrobić deathmatch na samochody Very Happy Kurcze coraz bardziej zastanawiam się nad zrobieniem z tej gry arkadówki Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotomoto
Gość






PostWysłany: Pon 22:02, 28 Gru 2009    Temat postu:

A java o której pisałeś na wymaganiach to może być dowolna ?
Powrót do góry
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:13, 28 Gru 2009    Temat postu:

Najlepiej ostatnia Java Redistributable, ale to tylko parę MB do ściągnięcia. W sumie mogę ją dołączać do gry...

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotomoto
Gość






PostWysłany: Wto 12:56, 29 Gru 2009    Temat postu:

OK, możesz dodać . Powodzenia w projekcie Wink !!!

Ostatnio zmieniony przez kotomoto dnia Wto 16:07, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
kamilkotoś
user



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: z Popowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:08, 13 Sty 2010    Temat postu:

Jak tam idzie tzw . projekt według MicMac'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkotoś
user



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: z Popowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:42, 15 Sty 2010    Temat postu:

no kurte jak tam idzie , bo jak nie , no to

http://www.youtube.com/watch?v=ccRVVbrG81M


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuuba13
user



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:07, 17 Mar 2010    Temat postu: Gra

Jak tam idzie praca nad ms3 ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mr'87
Administrator



Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:54, 18 Mar 2010    Temat postu:

Ale to nie jest Maluch sim 3 ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuuba13
user



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:43, 18 Mar 2010    Temat postu: Maluch sim 3

No wiem , ale to byłby fajny tytuł. No to jak idzie praca nad TOP SECRET ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sonic0
user



Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 13:34, 27 Gru 2010    Temat postu:

Zrobiłem Prziciski do maluch sim 2 może da się użyć już daje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kotomoto
user



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:47, 27 Gru 2010    Temat postu:

No i gdzie Ty to dałeś? Poza tym powinieneś już mieć u mnie z dziewiąte ostrzeżenie...
Tylko dlatego, iż nie przestrzegasz i łamiesz dość często regulamin TEGO forum... Autor moze odświeżać, gdy np.: chce opisac nowości, aktualizacje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rzepek :)
user



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Marsa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:17, 27 Gru 2010    Temat postu:

Kolega dał, ale albo usunął, albo ktoś usunął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin