Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Program do aut
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:53, 08 Lut 2009    Temat postu: Program do aut

Proszę o podanie linku do jakiegoś łatwego i po Polsku programu do robienia samochodów do MS2 !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:04, 08 Lut 2009    Temat postu:

Nie ma takiego.
Większość samochodów robi się w Zmodelerze ( [link widoczny dla zalogowanych] )
ale też czasem w 3ds maxie i innych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:42, 08 Lut 2009    Temat postu:

A który z nich jest najlepszy według ciebie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:46, 08 Lut 2009    Temat postu:

Wg mnie oczywiście 3ds max, ale jak dopiero zaczynasz modelować to zainteresuj się Zmodelerem, bo po prostu jest łatwiejszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:20, 08 Lut 2009    Temat postu:

Ele ja wogóle i tak nie wiem jak to się robi Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żuber
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:46, 08 Lut 2009    Temat postu:

Więc lepiej będzie jeśli wybierzesz zmodelera. Oczywiście tworzenie aut nie jest proste i potrzeba trochę samozaparcia i chęci ale nie zrażaj się. Na początek rób jakieś proste przeróbki aut, dopiero potem zajmij się tworzeniem ich od podstaw.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Żuber dnia Śro 16:37, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:52, 04 Mar 2009    Temat postu:

Jak by mi ktoś krok po kroku wytłumaczył to może bym zrobił :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
endo
user



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia

PostWysłany: Śro 16:55, 04 Mar 2009    Temat postu:

Odsyłam cię tu http://www.maluchsim.fora.pl/hyde-park,4/zmodeler-poradnik-dla-n00bow-jak-juz-cos-umiesz,723.html

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez endo dnia Śro 16:55, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:33, 04 Mar 2009    Temat postu:

A kiedy zrobię jakiś projekt i będę chciał zapisać to do jakiej gry bo MS2 tam nie ma w spisie gier Sad
jest np.
Grand Theft Auto (*.dff;*.col)

to któro mam wybrać ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:44, 04 Mar 2009    Temat postu:

Wrzuciłeś plugina do folderu filters(bodajże)?
A format nazywa się Mateo Object (.mo)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MicMic dnia Śro 17:45, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:47, 04 Mar 2009    Temat postu:

nie.. a z kąd wziąść tego plugina?? aaa juz wiem dzięki
// Następnym razem edytuj posty - MicMic
aa już wiem Very Happy Dzieki
// Nie no znowu?!
Aha czyli w tym pliku (np. fabia.mo) w każdym folderze z samochodem, mieści sie wygląd samochodu..
No to jak już zrobie projekt samochodu (.mo) to z kąd wziąść ten plik (co jest narysowana taka antenka i taki jakby fotelk) i to jest w każdym folderze z samochodem, i do czego ten plik jest??
// Aaargh!!!
A wogóle na czym polega konwersja ? np. jak m1k1 przekonwertował z colvera do BMW M3.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damianq11 dnia Śro 18:00, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:05, 04 Mar 2009    Temat postu:

Pliki cdf (ta ikonka kanalu to jest chyba antenka, nie wiem, jestem na windowsie 7 teraz) skopiuj sobie np z malucha, a później edytujesz car editorem. Kopiujesz tez plik trq, chociaż ten możesz zrobić sobie sam w notatniku. W każdym razie musisz mieć pliki:
-fabia.mo
-fabia.cdf
-fabia.trq
-fabia.txt
-fabia_eng.wav
-fabia_skid.wav
-fabia_crash.wav
-fabia_shift.wav
- tu jakies teksturki Very Happy

A konwersja:
-przekształcanie
-malwersacja; przywłaszczenie; sprzeniewierzenie
-przebudowa; adaptacja

Czyli innymi słowy zapożyczenie modelu z gry (np gta) i zapisanie go jako .mo i skonfigurowanie go, aby jeździł w ms2.

A m1k1 poszedł na łatwiznę i podmienił tylko model clovera na ten M3 ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MicMic dnia Śro 18:10, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:21, 04 Mar 2009    Temat postu:

A jak w zmodelerze wziąć jakiś ołówek czy coś żeby po prostu się rysowało samochód?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damianq11 dnia Czw 18:57, 05 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żuber
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:23, 04 Mar 2009    Temat postu:

Samochodów się nie ,,rysuje". Tworzysz płaszczyznę i dodajesz do niej kolejne trójkąciki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianq11
user



Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:40, 07 Mar 2009    Temat postu:

MicMic powiedział że do zrobienia potrzebne mi:

-fabia.mo <-- mam
-fabia.cdf <-- nie mam
-fabia.trq <-- nie mam
-fabia.txt <-- mam
reszty [dzwięków]: nie trzeba:D
-fabia_eng.wav
-fabia_skid.wav
-fabia_crash.wav
-fabia_shift.wav

- tu jakies teksturki <-- nie mam

i tu pytanie skąd wziąść i do czego potrzebne są pliki?:

fabia.cdf
fabia.trq
tu jakieś teksturki[/quote][/code][/list]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damianq11 dnia Sob 18:41, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin