Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

[WIP] parking podziemny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Trasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:46, 09 Kwi 2008    Temat postu: [WIP] parking podziemny

Jak w temacie robię parking podziemny ale... całkowicie w zmodelerze, potem wrzucę do trasy, i dam bordery :)
pozdrawiam !!
Powrót do góry
endo
user



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia

PostWysłany: Śro 19:54, 09 Kwi 2008    Temat postu:

ale border jest jednolity (chyba) to dziura bedzie nieprzejezdna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:59, 09 Kwi 2008    Temat postu:

A czy ty wiesz co to jest border ??
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 20:47, 09 Kwi 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Update !!
wykonano:
- słupy podporowe
- bryłę parkingu
pozostało do wykonania:
- świetlówki
- dodać autka
- dać textury (te są po to żeby pokazać jak to ma wyglądać Wink
Edit:
Trochę textury poprawiłem, ale nadal są słabe.

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:04, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Matoo123
user



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:12, 10 Kwi 2008    Temat postu:

super trasa:)
mozna by było zrobić to tak żeby dało sie z niego wyjechać (ale to i tak jest super:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:53, 10 Kwi 2008    Temat postu:

WPT 1313 super pomysł! A gdyby były potrzebne tekstury... Służę pomocą! :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 16:12, 10 Kwi 2008    Temat postu:

QuattroSS - jeśli Ci się nudzi, zrób graffiti :) bo nie wiem czy korzystanie tych z neta jest legalne...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 15:59, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Zrobiłem bordery do tych słupów...
Co jeszcze dodać do trasy Question chciałem te takie świetlówki ale nie mam textury, bo mi chodzi o te prostokątne a nie takie okrągłe...
dodam jakieś autko :)
Powrót do góry
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:04, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Może jakieś śmietniki albo barierki? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:43, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Śmietniki do bardzo dobry pomysł.
UPDATE:
[link widoczny dla zalogowanych]
:)
Powrót do góry
Pawee
Administrator



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedziec?! ;]
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:18, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Dodaj Golfa Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 17:53, 11 Kwi 2008    Temat postu:

właśnie to miałem zamiar zrobić :)
wrzucę 4 golfy :)
Powrót do góry
MicMic
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:34, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Nie wiem czy silnik ms1 to pociągnie Sad Nie lepiej zrobić auta bardziej luvpoly?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:01, 11 Kwi 2008    Temat postu:

na razie wszystko chodzi jak w zegarku...
Odkryłem coś nowego - gdy podczas robienia trasy kliknie się "add mesh" dopiero wtedy gra się tnie, a tak to można sporo aut dawać ;] ...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 20:53, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Arrow UPDATE !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobra.... więcej aut nie będzie... jeszcze tylko im bordery dam i trasa skończona :)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.maluchsim.fora.pl Strona Główna -> Trasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin